Oud 14-07-2006, 21:15   #3
iwit
Designer+

iwit's Avatar

Leeftijd: 23
Stuur een bericht via AIM naar iwit Stuur een bericht via MSN naar iwit
games van films zijn 99% van de tijd gewoon kudt. bijna altijd van die dinge van 'oew laten we dr ook ff een spel bij maken.. want euhhh.. daar kunnen we nog meer aan verdienen'

andersom films van games gaat meestal wel iets beter.. nogsteeds niet echt goed ofzo.. maja.. dr zijn meer gamefilms die goed zijn dan filmgames

iwit.nl
iwit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-07-2006, 11:16   #4
Twisted
Lid

Twisted's Avatar

Leeftijd: 24
Mmh, ik vind ze anders wél leuk, van die tussendoorspelletjes zijn het echt.

Oud 22-07-2006, 22:57   #5
Sin Loc
Lid

Sin Loc's Avatar

Leeftijd: 27
ik ben idd ook wat enthusiaster over gamefilms dan over filmgames.

Zo vond ik de Resident Evil games niet zo maar ik heb me prima vermaakt met de film. Ook Final Fantasy Spirits Within en Advent Children zijn (naar mijn smaak) geslaagde projecten.

Bij filmgames heb ik meer crap dan quality gespeeld. De enige goede filmgame die ik kan bedenken is dan ook King Kong, puur omdat de sfeer zwaar goed zat.

Oud 23-07-2006, 00:01   #6
Syco
Lid

Syco's Avatar

Leeftijd: 22
Stuur een bericht via MSN naar Syco
Games die naar aanleiding worden gemaakt van films KUNNEN heel goed zijn, maar dan moet er meer tijd aan besteed worden. Kijk naar goede games die duren soms 3/4/5 jaar, een film nog geen 1,5 jaar. Hoe kunnen ze dan ooit een goede game afleveren.

Bij Riddick was het zo dat het storyboard van de film er al tijdje was maar nooit iets mee gedaan werdt. Toen waren er plannen voor een film en zijn ze ook begonnen met de game. En die is toch echt wel goed gebleken.

Films over games zijn ook iets makkelijker te maken heeft minder tijd nodig natuurlijk. Maargoed dan ook moet het wel goed gedaan worden.

Oud 23-07-2006, 01:31   #7
RandyJC
Lid

RandyJC's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar RandyJC Stuur een bericht via AIM naar RandyJC Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Stuur een bericht via Yahoo naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
ik vind bij voorbaat al uit eigen mening een gamefilm niks... omdat dus idd meestal gewoon kut is.
RandyJC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-07-2006, 12:25   #8
Sin Loc
Lid

Sin Loc's Avatar

zo mis je mischien wel wat goede gamefilms, met zo'n instelling...

Oud 26-07-2006, 14:27   #9
RandyJC
Lid

RandyJC's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar RandyJC Stuur een bericht via AIM naar RandyJC Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Stuur een bericht via Yahoo naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Mjah maar hoeveel tijd word er nu meestal gestoken in een Gamefilm? die film moet met een bepaalde deadline af zijn anders lopen ze omzet mis.
RandyJC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-07-2006, 17:19   #10
Syco
Lid

Syco's Avatar

Nee man... Ik denk dat je het een beetje verkeerd ziet... Zo'n game moet altijd de deadline halen. Lees mijn post dan weet je waarschijnlijk genoeg.

Oud 27-07-2006, 17:23   #11
Sin Loc
Lid

Sin Loc's Avatar

idd aan een gamefilm word wel wat meer aandacht besteed. Als ze dat nou ook eens met filmgames deden...

Oud 27-07-2006, 19:55   #12
Mike
Beheerder

Mike's Avatar

Niet alle gamefilms besteden ze veel aandacht, kent iemand uwe bolle? nee? http://www.filmtotaal.nl/module.php?...we_Boll_meppen
Mike is online now   Met citaat antwoorden
Oud 27-07-2006, 20:07   #13
iwit
Designer+

iwit's Avatar

Leeftijd: 23
Stuur een bericht via AIM naar iwit Stuur een bericht via MSN naar iwit
ahh uwe boll.. vandaar dat alone in the dark zo'n kudtfilm was

iwit.nl
iwit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-07-2006, 20:22   #14
Sin Loc
Lid

Sin Loc's Avatar

ja ok mike, maar op de films van die mafkees na zijn er toch best wel wat aardige films uitgekomen die gebaseerd waren op games. Ik moet er wel ff bijzeggen dat ik veel anime (Japanse tekenfilms) kijk dus daar kan mijn positieve instelling ook aan te wijten zijn natuurlijk.

Als wat er op die site staat klopt dan hoop ik dat Quentin die film fuck-up helemaal wappie slaat, haha

Oud 30-07-2006, 12:20   #15
Syco
Lid

Syco's Avatar

Ik vraag me anders wel af hoe Postal als film eruit gaat zien...

Oud 12-08-2006, 23:17   #16
Sin Loc
Lid

Sin Loc's Avatar

Ik laatst ook vernomen dat Uwe Boll de film van Onimusha zal gaan regisseren. En ik was nog wel zo enthousiast over het eerste wat ik van die film had gelezen!

Ik denk dat ik ook maar eens ga kijken of ik niet in de ring kan stappen met die klootzak

Oud 18-02-2010, 15:49   #17
searyheably
Lid

searyheably's Avatar

Games t Film Film t Games

Vanmorgen was Floor Janssen op 3FM van After Forever, en die gaat kennelijk 2 nummers meedoen met Games in Concert en daarna moet ze zelf met After Forever optreden. Ben benieuwd hoe dat is, ze heeft een strot om u tegen te zeggen in elk geval, daar kan ze vast wat tofs mee doen op Games in Concert
searyheably is offline   Met citaat antwoorden
 reactie

Forumnavigatie

HOME FORUM LINKS vBulletin, Copyright © 2000-2009 Jelsoft Enterprises Limited.
© 2009 - 2010 374C.com