|
|
#1 |
|
meedenker
|
Waar is Iedereen ?
Haii schatjes
Bij mij komt dmfnet niet echt meer in me favorieten voor maar dacht toch laat ik eens rondneuzen ..... Waar is toch iedereen? Wat spoken jullie allemaal uit? Ik zit eigenlijk alleen nog op internet om het nieuws te lezen en ff me hyves te checken waar ook niks meer te beleven valt... |
|
|
|
| Sponsored Links... |
|
|
#2 |
|
Lid
Leeftijd: 20
|
het is hier ook doooood
![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
meedenker
|
ja iedereen is vertrokken
![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lid
|
Ik check zo nu en dan even.. Maar word dan teleurgesteld.
Ik heb DMF doodverklaard. Vandaar dat ik er niet meer ben.. Als er 1 keer in de 2 weken een nieuwe post is, buiten de nieuwsberichten, is het veel.. Zonde.
|
|
|
#5 |
|
Lid
Leeftijd: 37
|
Gelukkig is tha Highly Skilled & Nyenrode Crackin' Dolphin'called: Flipper... er nog.... Maar tsja, wat schiet u daar mee op ? zou u kunnen denken ?
Wel het is ongetwijfeld zo dat iedereen, maar ook alles wel eens over een hoogtepunt heen komt. Mensen gaan een tijdje met iets mee, maar worden dan in beslag genomen door andere zaken... Hét punt is dan dat er doorstroming moet zijn. Het oude vervalt, en het nieuwe komt op, m.a.w.: bekenden krassen op, en nieuwe mensen komen binnen. Tzt krassen die mensen die hier als nieuw binnenkwamen ook weer op en opnieuw komen er nieuwe mensen binnen... en zo moet het doorgaan. Ook de mods/admins zullen (uiteindelijk misschien) wisselen. Bovenstaand is een ideaal scenario. Zo zou het moeten zijn, zo gaat het in andere geledingen in de maatschappij ook heel vaak. Het probleem met internetfora is echter ook nog: tsja, daar zijn er nogal wat van... Vragenstukken betreffende dit alles zijn ondermeer: 1. heb je uberhaupt zin om iets te schrijven op een forum 2. waarom doe je dat uitgerekend hier ? (forum aantrekkelijk maken !) 3. Hoe lang ga je dat sowieso doen ? (weken, maanden en/of jaren) 4. wat heeft een forum je allemaal te bieden... 5. welke (netwerk)- connecties heeft dit forum in de internetwereld ? Afijn..., er zijn meer zaken te vragen / te bedenken... Ook ikzelf zit minder op fora dan voorheen, maar dat kan evengoed (zoals mischien ook wel bij veel anderen ?) met een "golfbeweging" te maken hebben, wie weet of het misschien volgende week al wel niet weer gewoon ouderwets druk wordt hier ??? (Maar tsja, misschien ook niet...). Er is (meestal tenminste...) privé ook meer te doen dan puur alleen met je pc bezig te zijn, toch ? Vaak zie je wel weer een toename vanaf begin januari... De feestdagen zijn dan weer voorbij en we gaan de eerste drie (en saaiste) maanden in van het nieuwe jaar... Buiten is het in die periode vaak slecht weer, mensen willen met name in die periode nog wel eens wat meer met de pc bezig zijn... Wie weet gloort er dan weer wat hoop (maar tsja, ook dit is gewoon een aanname..., want: met mensen... weet je het eigenlijk: nooit !). Flipper |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lid
|
Quote (Origineel gepost door Suuz)
Haii schatjes
Bij mij komt dmfnet niet echt meer in me favorieten voor maar dacht toch laat ik eens rondneuzen ..... Waar is toch iedereen? Wat spoken jullie allemaal uit? Ik zit eigenlijk alleen nog op internet om het nieuws te lezen en ff me hyves te checken waar ook niks meer te beleven valt... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lid
Leeftijd: 36
|
hoi
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lid
Leeftijd: 24
|
Wel wel, ik dacht ik verveel me laat ik eens kijken op dmf en wat krijgen we nu er staan gewoon posts van 2010
![]()
|
|
|
|
#9 |
|
Lid
|
van icynoob icynoob icynoob wim10 Ferantay nog wat icynoob en wat anderen xD en niet te vergeten Marcellaaaaaaaaa
![]() |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Lid
Leeftijd: 25
|
was ik weer
![]() |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Lid
|
Quote (Origineel gepost door reinout50)
Hoi Suuz, Ik ben er ook nog. Ben eventjes weggeweest, maar nu weer terug en heb wat geschreven bij Dex, Maffio en Mayo over mijn hobby en belevenissen over wollen truien en andere wollen kleding. Moet je maar eens even lezen. Misschien vind je het niets, misschien wel iets. Ik merk het wel. Groetjes, Reinout
Ga. Weg.
|
|
|
#12 |
|
Lid
Leeftijd: 25
|
Daar ben/was ik weer
![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
meedenker
|
haha ik ga ook eens een poging doen heb oorpijn dus zit toch lekker thuis :-)
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Lid
|
oei wa hebt ge nu weer uitgestoke suuz te veel op festivals gezete fzo?
![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
meedenker
|
nee gezwommen in een te warm zwembad
![]() |